Wednesday 31 October 2012

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA..

Saya akan membuka refeksi pada minggu 8 bersamaan 31/10/2012 dengan sebuah pantun:
    
Sirih berlipat sirih pinang
Sirih dari Pulau Mutiara

Pemanis kata selamat datang

Awal Bismillah pembuka bicara

Pada minggu ini saya dan rakan tugasan saya diarahkan untuk menbuat satu penbentangan mengenai tajuk masing-masing..Iaitu web 2.o in education,..Pembentangan ini penting bagi menberi maklumat tentang web 2.0 kepada rakan-rakan yang lain..Begitu juga saya yang terkena tempiasnya apabila rakan-rakan yang lain juga menbuat pembentangan mengenai tajuk masing-masing..Rakan -rakan telah menberi maklumat yang sebelum ini tidak saya ketahui..Begitu juga dengan pensyarah saya iaitu Puan Nor Hafizah yang menberi tunjuk ajar dalam pembentangan tadi.. Selain itu melalui pembentangan tadi juga telah menaikan semangat saya dalam menberi penerangan di khalayak ramai..Hal ini sesuai dengan profesion perguruan yang saya ceburi ini..

Setelah itu saya dan rakan-rakan telah ditugaskan untuk menbaca mengenai SPSS..Saya hanya tahu serba sedikit sahaja mengenai SPSS ini..Oleh itu dengan penbacaan yang saya akan lakukan akan menambahkan pengetahuan saya tentang SPSS ini..Saya juga berharap rakan-rakan saya dapat menberi maklumat yang lebih terperinci mengenai SPSS ini...

Dengarlah wahai teman-temanku kata-kata semangat dariku...
"Mengetahui perkara yang betul tidak memadai dan bermakna jika tidak melakukan perkara yang betul."

SEKIAN..

No comments:

Post a Comment