Tuesday 20 November 2012

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..

ANAK MONYET ANAK KERA
SALAM MANIS PEMBUKA BICARA..


Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf kerana tidak dapat hadir dalam kelas komputer dibawah Puan Nur Hafizah disebabkan saya terpaksa mengikuti program sukan integrasi yang di anjurkan oleh senior tahun tiga..Kami diwajibkan pergi bermain hoki di serembam..Saya amat dukacita kerana tidak dapat mengikut kelas ini..Apa pun saya masih mengikuti perkembangan kelas ini dari kawan-kawan yang cepat menberi informasi..Pada minggu ini saya diberitahu supaya menbuat data spss..Saya langsung tidak tahu menbuat data spss ini..Alhamdulilah saya dapat menbuat perlahan-perlahan atas bantuan teman-teman yang tidak loket dalam menberi ilmu kepada saya..Saya amat beruntung kerana menpunyai teman-teman yang begitu baik..Hal ini telah menberi azam kepada saya untuk belajar bersungguh-sungguh dengan bantuan teman -teman saya ini..

Sekian sahaja refleksi saya pada minggu ke 9..


pergi rumah awek belajar silat,
jangan marah jika ada tersilap...

bye-bye....

No comments:

Post a Comment