Thursday 29 November 2012

            Refleksi saya pada minggu ke 11 ini adalah berkaitan dengan dengan Multimedia Education.Pada minggu saya disuruh oleh Puan Nur Hafizah yang kembali daripada cuti sakitnya.Saya hanya menunjukan kepada Beliau dan kawan-kawan tentang apa yang di ajar oleh Dr Siti Fatimah pada minggu yang lepas.Selepas itu saya telah diberi penerangan untuk menbuat tajuk tugasan yang baru iaitu Microsoft Publisher.Mulai saat ini saya baru tahu apa itu fungsi Microsoft Publisher.Dulu saya tidak pernah menggunakan Microsoft ini,hanya Microsoft word yang saya guna.Dengan pembelajaran kelas komputer dalam pendidikan ini banyak mengakar saya apa itu fungsi Komputer kepada kita semua.Saya sempat menbuat tugasan ini.Saya sangat tertarik dengan tugasan ini sampai masa rehat pun saya tak perasan..Microsoft Publisher ini banyak kegunaan kepada semua orang..Boleh dibuat kad raya agaknya boleh..Macam-macam benda boleh dibuat dengan Microsoft Publisher ini.Ini adalah contoh-contoh Microsoft Publisher...

Oleh itu sekian sahaja refleksi saya pada minggu ini.Diharap pada minggu depan saya akan lebih bersemangat untuk belajar kelas komputer dalam pendidikan ini..

Sekian..

LETIH BERJALAN DITENGAH PEKAN,
SINGGAH SEBENTAR DIGERAI SITI
TERIMA KASIH KAMI UCAPKAN
ATAS SEGALA JASA DAN BUKTI..

No comments:

Post a Comment