Monday 29 October 2012

ASSALAMUALAIKUM,Salam AidilAdha dan Salam kemaafan....

  Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf atas ketidak hadiran dalam kelas komputer dalam pendidikan minggu ketujuh ini pada 24/10/2012..Bukan mahu menberi alasan tetapi saya ingin jelas kn bahawa saya tidak berniat untuk tidak hadir atas sebeb -sebab tertentu..Pertama ayah saya sakit dan terlantar di hospital,tiada adik beradik yang dapat jge kerana berkerja di luar kelantan..Hanya berharap adik beradik sebelah mak yang satu lagi..saya sebagai wakil sebelah mak yang kedua patut pergi menjage ayah saya...kedua tiket pun sudah tiada..Itulah alasan saya kerana tak dapat hadir kelas minggu ketujuh  Pn Hafizah..

   Akan tetapi saya masih mengikuti perkembangan kelas ini atas bantuan rakan-rakan terutama kak julia yang menberi informasi terkini dengan pantas iaitu menbuat slide tajuk tugasan masing-masing..Saya akan menbuat slide itu dengan sebaik mungkin untuk menebus ketidak hadiran saya itu..saya turut diberi informasi mengenai tajuk yang diajar oleh Pn Hafizah iaitu SPSS ,iaiyu satu perinsian untuk menbuat carta pie,statistik dan sebagainya,..Itu sahaja yang saya dapat informasi dari minggu lepas


dengar lah sebuah puitis hari raye...
Tolong doakan ye…
Akhir2 ni hampir setiap malam kat depan rumah aku ada orang lalu….
dia tengok2 jer…. bawa pisau, bara api dan ketulan2 daging….
Seram betul. Dia jerit…..
SATE!…. SATE!t.
SELAMAT HARI RAYA KORBAN

 SEKIAN..

No comments:

Post a Comment