Wednesday 3 October 2012

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..


     Saya sebenarnya sangat teruja kelas pada minggu ini..saya ingin mengucapakan ribuan terima kasih kepada pensyarah saya yang banyak menberi tunjuk ajar kepada saya..tapi mungkin disebabkan saya seorang yang kurang memahami apa yang di ajar oleh pensyarah saya Cik Nor Hafizah..saya tidak menyalahkan sesiapa kerana susah untuk mengikuti kelas ini,,mungkin dalam diri saya tidak ada agen pembelajaran IT..disebabkan itulah saya susah untuk memahami..pada minggu ini saya sudah diberi banyak penerangan..pada awalnya saya faham..tetapi apabila berseorangan tnpa bimbingan pensyarah dan kawan-kawan saya kembali menjadi kosong..semoga keadaan ini tidak berterusan kerana saya memang teringin menguasai budang it atau alam maya ini..diharap pensyarah dan rakan-rakan tidak berasa bosan dengan kekuranagan saya ini..saya ingin memohon maaf kerana tidak menepati target yang diinginkan oleh pensyarah saya..kepada Dr siti Fatimah yang merupakan peneraju kelas komputer dalam pendidikan sesi 2012/2013 ini dan Cik Nor Hafizah pensyarah kelas S1K4 juga tidak berkecil hati diatas prestasi saya yang tidak memuaskan ini..saya berjanji akan berusaha dengan lebih kuat dan berdedikasi dalam mengusai kelas komputer dalam pendidikan ini..akhir kata kata -kata pembakar semangat saya iaitu Kegagalan hanyalah satu peluang untuk anda mencuba lagi untuk berjaya!!.

SEKIAN..

1 comment:

  1. insyaAllah, kawan2 mu dop bosan pom kalu tnya sokmo. no prob la lah. :D

    ReplyDelete