Tuesday 2 October 2012

ASSALAMUAKAIKUM kepada pensyarah dan teman-teman...

     Pada minggu ini sudah genap 4 minggu saya belajar dalam kelas komputer dalam pendidikan 2012 (s1k4)di bawah tunjuk ajar daripada pensyarah saya iaitu Cik Nor Hafizah Adnan..Minggu lepas bialah menjadi kenangan bagi kami dam minggu ini kami akan teruskan dengan lebih bersemangat lagi..pada minggu ini saya mula memahami konsep pembelajaran dalam komputer dalam pendidikan ini..saya mengucapkan terima kasih kepada pensyarah kami Cik Nor Hafizah yang tak putus-putus menberi bimbingan kepada saya dalam memahami sisitem pembelajaran dalam kelas ini..

     Pada minggu ini kami telah diberi tugasan berkumpulan..saya bersama -sama rakan tugasan saya iaitu mohamad fitri telah diberi tugasan iaitu WEB 2.0 OF EDUCATION..saya mula faham bagaimana ingin menbuat tugasan ini apabila diberi penjelasan yang lebih terperinci oleh pensyarah saya Cik Nor Hafizah..oleh itu berbekalkan maklumat yang diberi oleh pensyarah saya ini,saya dapat menyiapkan tugasan dengan lebih sermpurna..hal ini akan memudahkan rakan-rakan saya untuk mengetahui maklumat yang saya buat setelah menyiapkan tugasan ini..saya berharap pada minggu-minggu yang akan datang saya dapat menpelajari banyak ilmu dalam kelas komputer dalam pendidikan ini..

Sekian

No comments:

Post a Comment